2011. febr. 3.

Kreatív blogger díj


Nahát, jól esett ez mára! Egyszer is a meglepetés, hogy mindenki ugyanazt a képet teszi ma a blogjára?! majd az elégedettség, hogy csupa kreatív blogger ismerőseim vannak :) S még az is, hogy én is kaptam ilyen díjat, kettőt is!

Nagyon köszönöm nektek ÁRON és ERZSÉBET, hogy ebben a kitüntetésben részesítettetek, de nekem  már az is kitüntetés, ha ilyen fotósok, alkotók, látogatják a blogomat mint TI! Köszönöm!

Hogy 7 embernek kell továbbadnom, erről egy játék jut eszembe, amit a bejegyzés végén írok le. No nem a piramis játék, mert az is a számok hatványozásán alapszik... Lassan azért behálózódik mindenki, és igazából nem is lesz akkora értéke ennek a díjnak. Úgyhogy megemelem az értékét, és csak három embernek küldöm tovább a díjat. Azt gondolom, már azzal kitüntetjük egymást, hogy a bloglistában megjelenítjük őket, mert szívesen nézzük alkotásaikat! Úgyhogy aki nálam a Böngészőben jelen van, ÉREZZE MAGÁT KITÜNTETVE! :)

And the winner are:
Vivien: Kijevi fotóblog, mert gyönyörűen bemutatja Kijevet, ahová nem biztos, hogy eljutok,
Kiss Gabi: Gabiságok gyönyörű rajzaiért, és
Mr. Paparazzo, mert folyton aktiválja az odalátogatót jópofa sorozataival és kérdéseivel.

Hm... magamról? ööö... imádok kirándulni, utazni, szeretem a csokit, szoktam csillagokat lesni, apróságban gyönyörködni, gyerkőcökkel játszani, és szoktam apró "kincseket" hazahozni onnan, ahová elutaztam-kagylók, kövek (az Aggteleki cseppkőbarlang kivétel :).

No, és a beígért játék: Sorban, egymásnak háttal állva alkotunk egy kört. Mindenki felteszi az előtte álló vállára a kezét, majd megveregeti, közben mondjuk: Ügyes voltál! Mindenki megfordul, ugyanígy feltesszük az előttünk álló vállára a kezünk, majd megveregetjük: Te is ügyes voltál! Majd befordulunk a körbe, keresztbe tesszük a kezünk és saját vállunk is megveregetjük: Én is ügyes voltam :)

Na tessék: Gabival már el is játszodtuk :))

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! De én most már nem csinálnám végig a ceremóniát - még eygszer :-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabi! Nagyon köszönöm a díjat, és örülök, hogy tetszik a blogom! Én is szívesen olvasom-nézem a tiédet!
    (és én is szeretem a csokit! :))

    VálaszTörlés