2012. aug. 6.

Mindenféle bajokra

Te is szereted a mézet?
Az árusok szerint, és a nagykönyv szerint is, csudajó gyógyszer a méz. És finom is! Nem csoda, hogy mackó úr is nagyon szereti... Hm... nyamm-nyamm, lépesméz!!

 Csekély 5 hiba (jóindulattal) a magyar szövegben, de a figyelemfelhívás itt a lényeg. Megtörtént. 

Hanem idén kóstoltam először fenyőmézet. Feltűnően sötét a színe, de az illata... és az íze... nagyon finom!
Az eladó szerint csak minden 6. évben tudnak ilyet pergetni. Részleteket ne kérdezzetek. Elhittem neki. Ami viszont fucsa volt, hogy eddig sosem láttam "utonállóknál" fenyőmézet, most meg mindenkinél van. Érdekes. De jó :) 


 Ilyenméz, olyanméz, virágpor és propolisz. Tiszta gyócccertár :)

És íme a titkos recept: mitől olyan finom a méz? (vagy a sör? :)

9 megjegyzés:

  1. Szeretem a mézet! És a sört is, de csak mértékkel :)

    VálaszTörlés
  2. A fenyőmézet kipróbálom, érdekes lehet. D 90-el flangálsz, nem is rossz :)
    Nem todom a sajátod -e de jó, hogy megoldódni látszik a gép probléma...Ja, a saját az ugyé nem izé, ellipszilon ?:))

    VálaszTörlés
  3. Az biztos, hogy egészséges. Én is szeretem. Télen a teába is szoktunk tenni.
    Gyerekkorom óta imádom a vajas-mézes kenyeret is!
    Fenyőmézet még nem kóstoltam...

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem a mézet vajas kenyéren. A helyesírási hibák viszont szúrják a szemem, olyan nehéz lett volna helyesen leírni?!
    Ez az új radler sör is bejön most ebben a nagy melegekben.:-)

    VálaszTörlés
  5. Akkor mégsem vagyok olyan kekec, ha másnak is szúrja a szemét...
    No, rajta, idén kapható a fenyőméz. Kóstolásra fel! :))

    VálaszTörlés
  6. Szerintem kekecek vagytok :) Méhesz lehet a neve és fenyő-mezeket árul pl. farsangra lehet benne a gyermek egy nagy fa-king ;) A viragpor meg nem tudjuk mi, mert nem vagyunk méhészek. Amúgy nekem is van valahol egy csorda méhem, csak nem én legeltetem őket:) Itt a csősz http://www.nektar.ro/ - itt régebb lehetett méhecske családot vásárolni, úgy tűnik tele a kaptár, már nincs ilyen.
    Hejje-sírásokat meg ide szoktam küldeni régebb http://hejje-siras.blogspot.ro/ de megbántódtam, mert a képeimről leszedik a metaadatokat, úgyh. pukkadjanak meg, vagy pukadjanakk :)

    VálaszTörlés
  7. :) jót rötyögtem! kösssz!... méghogy fenyő-mezeket :)))

    VálaszTörlés