2011. okt. 2.

Erdő mellett estvéledtem







16 megjegyzés:

  1. Szép, tiszta, éles képek, az ellenfényben is, milyen szerkóval csinálod, titoke?

    VálaszTörlés
  2. Köszi nektek! Jól esik a dicséret a szakiktól! :)
    Egy jó öreg Fuji FinePix S7000-sel kattogtatok. Jó ez nekem, szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Szépek, a lehajlott nyírfa nagyon jó a másadik képen !

    VálaszTörlés
  4. Szép tájképek.Ilyenkor igyekszem megállapítani magamban, hogy melyik tetszik a legjobban. Most a másodikra esett a választásom.

    VálaszTörlés
  5. Nekem mind tetszik, úgy elmennék oda... :)

    VálaszTörlés
  6. :) Gyere, gyertek! Tetszik látni, mekkora hely van itt? S még sok egyeb!

    VálaszTörlés
  7. Ezek valóban nagyon szép képek. Gratula!

    VálaszTörlés
  8. Megelőztek a blogtársak a kommentekkel, így csak ismételni tudom őket: szép, remek, gyönyörű, csodálatos, ámulatba ejtő, kiváló képek! És még egy birkanyáj is feltűnik a láthatáron! :)

    (na de mit jelent az, hogy "estvéledtem"?)

    VálaszTörlés
  9. Estvéledtem: reám esteledett, ott künt ért az est.
    Azok a juhok épp deleltek, hűsöltek a fenyő tövibe :)
    Köszönöm a látogatást!

    VálaszTörlés
  10. Ez döbbenetesen szép sorozat lett Gabi! Az utolsó előtti képen érdekes a képen áthúzó ködös fénysugár. Jól látom?
    ... ja és persze nagy gratuláció :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, Miklós!
    Kicsi füst, kicsi lemenő napsugár... A szomszéd területen száraz füvet égettek... amit persze tilos, annál is inkább, hogy egy miccre van tőle az erdő!!

    VálaszTörlés
  12. Ilyen tájban én is fejem alá tenném a subám, nemhogy, hazajöjjek!

    VálaszTörlés